Gebruik jij al e-mailmarketing? Wekelijks, maandelijks of wanneer je er eens de tijd voor vindt? Het kan dé manier zijn om klanten of prospects op de hoogte te houden en net dat extra zetje om ook effectief die nieuwe dienst uit te proberen. Maar alleen wanneer je het goed doet...

  • Heeft jouw e-mail een huisstijl?
  • Spreekt jouw e-mail de interesses van je klanten aan of is het puur een verkoopspraatje?
  • Geeft je nieuwsbrief alle uitleg over je product of spreekt hij je klant direct aan met een duidelijke call-to-action?
  • Stuur je één zelfde e-mail naar iedereen of zijn je klanten en prospects op te delen in meerdere interessegroepen?
  • Weet je hoe vaak je nieuwsbrief geopend wordt? En hoe vaak er doorgeklikt wordt naar je website

Door hier bewust van te zijn, laat je e-mailmarketing echt werken. Dit begint bij het opmaken van een e-mailstrategie, gevolgd door het meten en interpreteren van je resultaten en eindigt dan weer bij het begin. 

Waar kunnen we jou bij helpen? We maken je mailing op, schrijven voor je, versturen en analyseren. Hiervoor gebruiken we het mailingplatform MailChimp: je maakt er zeer gemakkelijk een vast sjabloon mee en stelt er gebruiksvriendelijke mailinglijsten mee op. Bovendien laat het platform toe heldere analyses te maken zodat wij jouw mailing steeds kunnen verbeteren (en jij de controle niet verliest).

Klaar om van je mailing een echt interessante tool te maken? Contacteer ons.