Naamsbekendheid en verkoop via online marketing en social media beheer.

Wat jouw doelstellingen ook mogen zijn, wij lossen het digitale vraagstuk mee voor je op.  Meer naamsbekendheid, meer online verkoop, betere leads of het bouwen aan een kwalitatieve online community.  Onze expertise helpt je bedrijf digitaal te groeien. 

Voordelen van social media marketing.

  1. Online marketing blijft evolueren

  2. Resultaten zijn gemakkelijker te meten dan via klassieke campagnes

  3. Online is het eenvoudig om zeer gericht een doelgroep aan te spreken

  4. Online campagnes zijn vaak goedkoper

  5. Je bent niet gebonden aan geografische locaties of tijdzones

  6. Je bent online waar jouw klant zich bevindt.

In contact staan met je klanten, converseren, meningen delen, inspiratie opdoen, feedback krijgen, maar vooral vertrouwen en betrokkenheid met jouw merk, product of bedrijf creëren.  Dat is inbound of online marketing.

Samen met jou focussen we ons op strategie, doelgroep en creatie van content. Wat wil je doelgroep van jouw bedrijf lezen? 

SOCIALE MEDIA MARKETING

Ben je al aanwezig op Facebook? Linkedin? Instagram? Stuur je mailing uit? Wordt er regelmatig nieuwe artikels of projecten op jouw site geplaatst?

Stel jezelf volgende vragen:  Wie is mijn doelgroep?  Waar kan ik mijn klanten vinden? Hoe vinden ze mij? Wat wordt er online over mijn bedrijf gezegd?

BLIJVEN DE MEESTE VAN DEZE VRAGEN ONBEANTWOORD? DAN IS HET TIJD VOOR EEN ANDERE AANPAK.

Via digitale en sociale media marketing komen we op een relatief makkelijke en ‘goedkope’ manier  in contact met potentiële klanten en wat nog beter is, je houdt bestaande klanten betrokken en stelt hen aan als ambassadeur van je bedrijf.

Dit kan op verschillende manieren.  Eén daarvan is ‘storytelling’, het verhaal dat je online wil gaan vertellen.  Welke boodschap wil je verkondigen?  Is deze relevant en interessant genoeg om jouw volgers te prikkelen?  Via een digitale strategie bepaal je zelf jouw doelstellingen.

Verhoogde weergave van een computer, tablet en smartphone die verschillende websites en sociale media tonen, waaronder beveiligingscamera's, grafische elementen en tekst.

Hoe gaan we te werk bij het uitbesteden van jouw sociale media?

  1. Optimalisatie van Sociale Media: We beginnen met het finetunen van al je sociale mediakanalen. Dit zorgt ervoor dat je profielen niet alleen up-to-date zijn, maar ook optimaal presteren om je doelgroep te bereiken.

  2. Installatie van Pixel en Google Analytics: Door deze tools te implementeren, leggen we een solide basis voor het monitoren van resultaten. Dit stelt ons in staat om het succes van je campagnes nauwkeurig te volgen en inzicht te krijgen in het gedrag van je bezoekers.

  3. Ontwerp van een herkenbare format: Jouw merkidentiteit staat centraal. We ontwikkelen een unieke contentstijl die past bij je huisstijl en resoneren zal met je doelgroep. Dit zorgt voor consistentie en herkenbaarheid in al je communicatie.

  4. Doelgroepbepaling: Een succesvolle strategie begint met het kennen van je publiek. We helpen je om je doelgroep scherp te stellen, zodat onze content en campagnes hen direct aanspreken.

  5. Bepalen van KPI’s: Om de voortgang en het succes van onze inspanningen te meten, stellen we duidelijke Key Performance Indicators (KPI's) vast. Dit helpt ons om doelgericht te werken en waar nodig bij te sturen.

  6. Plaatsen van eerste content en advertentiecampagne: Met alles op zijn plaats, lanceren we de eerste content, gekoppeld aan een zorgvuldig geplande advertentiecampagne. Dit is de start van jouw versterkte online aanwezigheid, waarbij we stap voor stap werken aan het vergroten van je bereik en het behalen van je bedrijfsdoelstellingen.

Ben je overtuigd, maar weet je niet hoe eraan te beginnen?  Heb je andere vragen?


We helpen je heel graag verder.